tisdag 2a mars

Idag städade jag o plockade i ordning när barnen åkt till skolan, sen gick ja faktikst o tog en nap. Sov i 2 timmar så behövde nog det.
Min värdmamma kom hem o jag var off eftersom ja jobbat sen igår. Jag åkte o såg "Valentine's Day" på bio.
En film med massa kända skådelspelare som t.ex.
Aston Kutcher, Julia Roberts, Jessica Alba and Taylor Lutner.
Trodde faktiskt att den skulle vara bättre med den var okej. Gick runt o kikade i mallet också men köpte faktiskt inget.
Åkte hem o käka middag med min värdmamma o Matthew istället. Vi hämtade mat från ett asiatiskt ställe nära oss o så gjorde vi hemgjort Fried Rice. MUMS!
Efteråt kom Malin o hämta mej o min grann-au pair Ruby.
För varje tisdag är de au pair samling på Starbucks i Mount Kisco. HAr varit så i många år o stället invaderas av au pairer varje tisdag runt 8tiden. Idag var vi 20-25 stycken. Mest tyskar men idag blev de även 5 svenskar!
När Starbucks stängde gick vi vidare till O'connors, för att samkväma lite mera :)
Nu är de sovdags! Kram o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mount Kisco låter bekant.Var väl en tågstation vi passerade ett antal gånger.Vem är Malin då ?

2010-03-05 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0