tisdag 23e mars

Idag är de lite regnväder, men bättre än igår o igårkväll då de verkligen vräkte ner.
Jag är lite sjuk igen, har väl inte direkt varit frisk sen senast jag var sjuk o hela huset här är lite snoriga.
Helgen var UNDERBAR!
Vi hade sol o varmt väder, shorts o linne hela helgen o jag har till o med lyckats bränna mej. Inte ofta det händer i mars!
I fredags hade Matthew early dismissal, vilket innebär att han kommer hem vid 12, sen kom även min värdpappa hem efter 2 veckors jobbresa.
Vi spela lite baseball o började sen att försöka kratta upp alla pinnar o kastanjer i trädgården.
På nåt vis fick ja alla barn (Matthew + 3 grannbarn) emot mig i ett vattenkrig o fick kämpa bra för o inte va för elak mot dem.
Lexie  hade med sig 2 kompisar hem eftersom dom skulle på "mellanstadie-disco" på kvällen.
På kvällen åkte ja till tyska annika där vi körde lite spelkväll, Galenpanna va skoj men både Annika o hennes värdmamma lyckades med att avslöja oss andra flera gånger. inte så lyckat.
På lördagen blev ja väckt av Matt kl. 7.53 när min värdpappa o Lexie åkte till pianolektionen. Matt satt på min säng i en timme tills de kom hem o sjöng, pratade, studsade o klappade i händerna för mej. väldigt trevligt på min lediga morgon...
Jag åkte iväg o handla lite frukt o sånt för ja, Susie o Jenny hade bestämt o ha en picnic, så vi satt o käka lunch o sola hela lördagen tills Susie va tvungen o åka hem o jobba.
JAg åkte hem eftersom min värdmamma hade sin födelsedagsmiddag men senare på kvällen åkte jag iväg igen för att gå på bio, "The Bounty hunter". Den var helt okej, rätt rolig faktiskt, Gerard Butler o Jennifer Aniston i huvudrollerna.
Söndagen mötte ja upp Jenny o Susie i mallet för lunch o sen gick vi runt o strosade. Vi åkte vidare mot Cortlandt där vi gick runt o kika lite till på Walmart o Barnes&Noble.
SEn tillbaka till mallet för o träffa Flavia.
Slutade med att vi alla 3 satt i min bil o bara prata "Au Pair-liv o Au Pair- familjer."
När ja till slut åkte hem kom Malin hem, för vi har inte setts på evigheter (hm.. tisdags) Blev massa prat o middag o sen körde vi även auktion "slänga barnen i säng".
Lyckades även prova massa kinesiska konstiga kakor, frukter o godis som familjen införskaffat i helgen. Alltid lika spännande när de bara står på kinesiska på kartongen.
Igår måndag  städa o tvätta ja hela dagen, samtidigt som ja gick o kände mej sjuk. Idag är ja bättre men de är fortfarande inte bra, slemhosta o täppt näsa ända upp i bihålorna. Usch!
Meeen, om 2 timmar så ska ja åka o hämta JOHANNA FRANSSON på Newark. Äntligen kommer hon!
Ja o johanna gick i gymnasiet tillsammans o hon va även en utav 2 som jag gick på balen tillsammans med.
vi på baldagen 15 juni 2008, så kul!
Min värdfamilj åker till Italien o Paris på torsdag så Fransson kommer vara här under tiden. Till helgen åker vi även till Washington DC där vi ska bo hos min mammas sysslings dotter, :)
Nää nu ska ja nappa lite innan de är dags o åka!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: sandra

Heeej det var ett tag sedan :) Hur ar det? Det ar jatte kul att ha mamma har men hon har gatt och blivit sjuk sa hon har feber och allt men hon ska hem imon sa da far hon friskna till hemma :)



Ja det ar helt sjukt att vart ar snart ar slut, kan inte fatta att vi gjort det! Jaa den 4e maj blir det for min del, din?



Ja jag har gjort bada akryl och gele och dom vill att man gar tillbaka och gor om dom men man kan ga dit och ta bort dom men kan aven forsoka hemma men inget jag rekommendear eftersom det kan skada nageln. Det kostade 30 dollar :)

2010-03-23 @ 22:38:44
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: Mamma o Pappa

Har du köpt bil???? Stiliga balbrudar!!!

Ha det så bra i Washington DC o hälsa min släkting.

2010-03-23 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0