måndag 29e mars

Jaa nu händer de grejer här!
Tisdag förra veckan hämtade jag min kompis Johanna På Newark, stod o väntade i nån timme o sen kom hon, kvällen blev här hemma med familjen.
Onsdagen drog vi till mallet o shoppa lite,
torsdagen blev de lite Target o felkörning o sen på kvällen skjutsade vi familjen till JFK o lämna av dom,
Fredagen kom städerskorna så de blev en hemmadag med Rabarberpaj o en sväng till bibblan för o skriva ut lite biljetter.
på lördagmorgonen åkte vi tåget tiiiidigt in till stan för o åka till Washington DC. om på en fullknökad sleten buss som tog oss till DC. Efter ett tag mötte vi upp mina släktingar o for iväg hem till dom en sväng, sen har de visat oss allt som finns att se i DC!
En kanonhelg!! o såå kul o träffa släktingar också!
Kom hem sent igår till ett regnigt NYC, o sen kom vi hem hit o sov länge imorse. Idag bar de av o hämta hunden o sen hem o lämna av den, Lata som vi är så tänkte vi åka ut o äta o sen åkte vi till ett annat mall.
Därefter åkte vi o handla lite mat o sen kom vi hem till ett mörkt hus.
Det var vid denna tiden som Johanna fick ett sms av ett okänt nummer. Hon ville inte visa detta för mej o sen sa hon att jag skulle få se de senare,.
Sen när aja har öppnat bakdörrarna o håller på o plockar ur mina kassar så sticker de upp 2 håriga huvuden mittemot oss o skriker SURPRISE!!!
Jag, fattar ingenting o tycker mej se 2 av mina amerikanska kompisar, men ja kan ju säga att ja blir bra överraskad när ja ser att de är min BROR; ANDERS o min KOMPIS; SIMON!!!
De visar sig att dom stuckit hit på semester o sedan tänkt överraska mej (dvs. skrämma livet ur mig)
o att dom hade stått utanför mitt hus i 6,5 timme innan vi kom hem!! Gått lite promenader, tiggt skjuts o handlat bröd hade dom gjort med.
Mycket credd till pojkarna som tog rätt tåg, gick av på rätt ställe o hitta hem hit utan o avslöja nåt för mej!
Är fortfarande chockad o såå glad!
Har även nu ikväll fått se alla filmer från resan hittills o alla timmar de spenderat här idag.
Haha, nu ska vi dock sova, klockan är 2.30 o vi är lite lagom sega.
MEN FY VILKEN BRA DAG!!

Kommentarer
Postat av: sis

tihi, fick ju säga ett par gånger att de skulle till Purdey´s :)

2010-03-30 @ 17:46:43
Postat av: Camilla

Tyvärr så får jag inte den förbannade filmen att fungera, favorit i reprip på fredag på din dator, annars om 2,5 månader när alla är hemma igen ;)

2010-03-31 @ 05:07:16
Postat av: Anonym

Tur att du överlevde överfallet!!!!!

Det var väl kul med en överraskning, och få två

svenskar att ta hand om istället för barnen.

2010-03-31 @ 19:54:18
Postat av: ellen

wiie härligt miia :D

nu kan du allt ta och komma hem snart!! längtar efter dig och dina påhitt!

2010-03-31 @ 22:11:17
URL: http://ellenalmestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0