Måndag 1a mars

Redan mars? wow, nu går det fort! Blev påminnd av en kompis som jag var på au pair skolan med att vi firade 10 månader in the states idag!
De ni!
Nu är de verkligen inte långt kvar! fyy.. börjar redan kännas jobbigt så ja ska låte bli att tänka på de ett tag till!
Idag åkte min värdpappa till Arizona o kommer hem på torsdag. Min värdmamma har jour inatt så de är bara ja o kidsen hemma.
Lexie hade Dramaclub länge idag, föreställningarna börjar på torsdag o håller på till helgen. Så hämtade henne inte förrän halv 9 ikväll.
- me and my kids. -
Haft en rätt lugn dag, tvättat i mängder, bytt lakan i barnens sängar, lagat mat, tittat på film, vart o handlat o hjälpt med läxor.
Nu är jag jättetrött så nu ska jag sova!
Hörde att de kommit mer snö hemma, bra eller dåligt?
Kram o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0