Lördag 6e mars

Jaa, lördag igen!
Idag har jag sovit länge o sen jobbat lite, sen vart barnvakt åt barnens kusin lite, tittat lite på "2a chansen" nu ska jag åka i väg o möta några kompisar i mallet. SEn blir de nog bio ikväll, kanske Alice i Underlandet i 3D, vi får se!
Igår kväll var vi ju på Lexies show igen, de var ett annat "cast" då så vissa personer spelades inte utav samma barn som i torsdags, Men torsdagens var bättre faktiskt.
Efteråt åkte vi mot Friendly's för glass.
Forbidden Chocolate Fudge Brownie blev de.. Va ju inte direkt hungrig imorse när ja vaknade kan ja lova!
Har jag förresten sagt att Fransson kommer hit??
Den 23mars landar hon o ska vara här i ca 10 dagar, Såå roligt!! (ska tvinga henne o ta hem grejer åt mig också... )
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0