Tisdag 23e februari

Alarmet gick av vid 7 o vi begav oss mot flygplatsen.
Åt lite frukost o gick sen på planet som va i rätt tid, trots dåligt väder i New York.
Flyget gick bra, inget OS var på tv:n, men de blev bra underhållning ändå.
Tjejen framför mig ville titta på "This is it" på sin tv, men hennes kreditkort fungerade inte så flygvärdinnan satte igång hennes tv ändå, då gick min också igång så ja också fick se på filmen, helt okejj för mig!
När vi hade en kvart kvar till landningen fck vi känna på vädret lite, de var värre än en berg o dal bana men de gick bra. När vi sedan skulle landa så var det fruktansvärt dimmigt så vi såg inte marken förrän sisådär 40 meter innan vi landade.
När vi sedan tagit oss till bilen igen bar de av emot Flushing, i Queens.
Där åt vi lunch på ett vietnamesiskt ställe som hade jättegod mat. 
Sen bar de av hemåt i regnrusket för att hinna hem till Lexies dramacalub o min värdpappas jobbmöte.
När vi närmade oss så fick vi ett mail att alla "efter-skol-aktiviteter" var inställda pga. vädret så då var det bara Scott som behövde skynda sig iväg igen. 
Vi andra var hemma o gjorde läxor, tvättade o plockade undan.
Skönt att vara hemma igen men vi saknar semestern o Florida minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0