Söndag 21e februari

Vi sov länge o begav oss sedan till Yachtcluben för brunch. De var en rejäl hotellfrukost med massa gott!
Gick runt o tittade lite på båtarna innan vi åkte hemåt igen. Jag, min värdmamma, Bana, o mina barn åkte till hotellet där Kiki mfl bodde.
Där blev ja barnvakt för Devon 2år o jag o alla barnen badade i poolen, o i jacuzzin.
Matt gick iväg med Doc (Kikis man Ahmed, Iraniern som gick från kock till neurokirurg, gillar att fiska men har aldrig fått en fisk stackarn,) o började fiska o vi andra kom efter.
Fiskarna nappade bra o vi fick nog 5 stycken Black Drum till innan vi slutade.
Ahmed skulle kocka o försökte fileea dom men i brist på vettiga knivar bestämdes de att de skulle bli hel fisk :)
Det hela slutade med en enormt god middag (som vanligt med andra ord) o sen blev de lite OS på de,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir väl mycket god mat när du kommer hem,för du har väl lärt dej laga mycket gott!

2010-02-26 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0