Lördag 27e februari

Idag har jag tvättat, jobbat, skjutsat barn o lagat mat.
SEtt på Sveriges herrar i Curlingen när de missade bronset o Kalla o Olsson när de missade medalj. Ätit en brakmiddag här hemma med stek, bakad potatis, o bröd.
O sen fixa jag efterrätten med hjälp av min namnsdagspresent från mor o far.
Konserverade päron med after eight i ugnen :) MUMS!
Nu kom jag precis hem efter att ha varit på bio med Ruby, Julia, Jenny o Annika.
"Dear John" va en bra film o vi grät såklart!
Lite roligt var att de Va Lassa Hallström som "gjort den" (producerat heter de va?) o mitt i filmen så hängde det en svensk flagga mitt i krigsbasen.
Nu ska jag sova, eventuellt blir det in till stan imorrn.. Beror på vädret..

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0