Jag säger Välkommen hem...

Idag har jag fått min flygbiljett hem till Sverige.
Känns konstigt men skoj! 
Torsdagen den 20 maj lämnar jag New York, mitt hem, för att flyga hem till mitt gamla hem. Känns konstigt.
Jag flyger först till Frankfurt och jag har en känsla av att jag där på flyget mot Frankfurt kommer ha samma tankar jag hade när ja var på väg från Göteborg till Frankfurt för snart ett år sedan; MARIA, VAD SYSSLAR DU MED??

De kommer vara med mycket blandade känslor jag återvänder till Sverige.
Fredagen den 21a maj kl. 18.50 landar jag på Landvetter.
Då var det 1 år och 25 dagar sedan jag sist var i Sverige.

Kommentarer
Postat av: pappa

Vill du bli hämtad ?

2010-02-26 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0