I miss Florida!

I woke up to this the first morning in FLORIDA :)
Jag saknar Florida. Redan. Även fast vi hade 3 kalla dagar med Jeans.
Florida var underbart o det är ett ställe jag gärna återvänder till.
Tog tyvärr inte så mycket bilder märkte jag i efterhand. På väg till flygplatsen så kom jag på att jag glömt batteriet till min lilla kamera i laddaren här hemma i väggen så det innebar att jag bara haft min stora kamera med mej o den har inte fått följa med överallt när vi badat o grejat. Lite synd men det är tur att jag har alla minnen kvar i tankarna ändå!
Detta var en underbar semester o verkligen välbehövlig. Kom även alla mycket närmare o insåg ännu en gång att Babo (min värdmammas pappa) är en person för sig. Haha, denna familj med all dess släkt är underbar o jag kommer sakna dom så när ja åker hem!
Tur att man kan drömma sig tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Du får väl spara flitigt så du kan åka o hälsa på denna härliga familj igen!!!

2010-02-26 @ 22:05:39
Postat av: Mamma

Du får spara så du kan åka dit o träffa denna härliga familj o släkt igen !

2010-02-26 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0