FLORIDA!!

Yep, Clearwater Beach, Tampa Bay, Florida. Där befinner jag mig nu! :)
Vi är ju på SEMESTER! Härligt!! Tyvärr är de ju så att de är de kallaste denna tidpunkten sen massa år tillbaka men vi hoppas de kommer in en värmebölja imorrn! :)
Vid 10 imorse åkte vi i snöoväder mot JFK för att ta flyget vid 1.30.
Åkte JetBlue o va framme vid 4 i Tampa där Bana o Babo kom o plcokade upp oss. Vi åkte hem till deras Condo (ligger vid Clearwater Beach, in mot the bay, ) där vi packade upp o latade oss lite. Nu har vi varit iväg o ätit på Frenchy's.
Ett häftigt ställe precis vid stranden. Fisktacos blev de för min del, o friterade Calamaris. (vet inte va de är på svenska?)
Gott var de o mätta blev vi!
Nu kom vi hem o ska snart krypa ner o sova. Imorrn blir de nog Racetrack (travbanor där man kan satsa på hästar), o sen på kvällen ska de äldre till en Yachtclub så för mig o kidsen blir de nog äventyrsgolf o pizza.
Såg precis att Björn Ferry tagit ett OS-Guld!! Kul!!
När vi var i luften kollade jag på Damernas skidskytte o såg när ACO kom utanför pallen, får hoppas de blir nån mer medalj imorrn!
Nää, nu är ja trött o ska sova! Sleepover med Lex, :)
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Roligt få läsa blogg igen!!!!Ha det så bra i Florida,hoppas värmen kommer.Kram

2010-02-17 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0