19:e februari

Idag har de varit en lat dag! Började med att Matthew o Babo drog iväg för att möta grannen o go o fiska. Dom tog grannens båt o åkte nånstans för att fiska till eftermiddagen. Min värdpappa skulle ha ett jobbmöte så han skulle stanna hemma o sitta i möte medan vi tjejer (Bana, Nhan, ja o lexie) åkte o shoppade. Så blev de o vi begav oss. Åt lunch o gick sen runt o tittade. Det slutade med 3 klänningar o ett par jeans för mej! dessa 3 damer ska ja dra med varje gång ja behöver köpa klänningar! Härliga reor var de o jag köpte till o med en klänning inne på "Vans", de ni! Hem kom vi o då blev de "Fashion-show" i vardagsrummet o sen blev de duschar o iordningsfix innan vi gick ut för middag. Med oss hade vi bjudit grannarna Vince o hans fry Sandy (De var dom som va ute o fiskade idag) o vi begav oss mot "Columbia" en italisk restaurang som enligt min värdfamilj var jättebra! För mej blev det "Mahi Mahi", en vit grillad fisk tillsammans med "good rice", ris kokt med kyckling buljong o massa grönsaker. Jättegott var de o trevligt sällskap hade jag. Nu kom vi hem o ska strax sova. imorrn väntar minigolf o ev. lite fiske i bayen. Å så kommer även min värdmammas syster med man o bebis med flyget. :) På kvällen är de Coctailparty här i Condon.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har det bra på semestern i Florida förstår jag.Kram

2010-02-21 @ 18:33:31
Postat av: Mamma

Du verkar ha det bra på Floridasemestern!

Kram

2010-02-21 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0