17:e Januari

(visst är jag bra på att blogga när jag är på semester? MEn bloggen krånglar, de funkar inte o ladda upp bilder o de blir inga mellanslag så alla rader bara grötar ihop sig. Kan nån inte ge mej lite mer tekniska kunskaper?)
Idag är min första hela dag här i Florida.
Igårkvälll skulle ju ja o Lexie dela på en bäddsoffa o sen skulle Matt ha en egen. Men han gick o la sig bredvis Lexie istället så vi va 3 i en inatt. Trångt men cosy!
Imorse vaknade vi till strålande solsken så vi drog på shortsen o drog o spelade tennis. Inte alltför bra gick de men Bana sa att de va bättre än förra året då 3 av de 7 bollarna åkt utanför courten o försvunnit.
Var även o kände på poolen o den var faktiskt helt okej. 29° C, blev dock inget dopp idag för istället åkte vi mot en Horsetrack istället.
Det var ju på ett sånt ställe jag spenderade en av mina första helger i Chicago på då vi firade Mors Dag.
Det är alltså galopptävlingar de gäller o de gäller o betta så man vinner!
Gick inte riktigt så bra som sist men Nhan vann det mesta av oss; 27$.
Fick även se fina hästar o pyttesmå jockeys. De var även en häst som va lite för snabb att komma iväg, så han kuta iväg innan starten o slängde av sin jockey. Den hästen var förhandsfavorit men var helt slut när loppet väl började!
Vinden låg på o vi åkte hem när 8 av de 10 racen körts. Stannade på vägen hem o hyrde film för nu har jag o kidsen filmkväll. För en stund sen kom pizzagrabben o lämna av den. Nervösare människa har ja knappt träffat på, så ja gav honom lite extra tip, stackarn.
De "vuxna" är på Yachtcluben" på Jazzkväll så vi är hemma själva me PittyPat o PattyCake. (dom små golvmoppshundarna)
Nu är de dags för film! "Cloudy with a Chance of Meatballs" eller som ja tror den heter i Sverige "De regnar köttbullar".
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa o krama de små söta vovvarna från mej!

2010-02-21 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0