fredag 9 april

ojj, de är ju fredag idag!
Nu är jag på Silver Bay (ligger norr om Albany, upstate New York) igen, jag var ju här i november först gången o nu är ja här igen för o ta mina sista 3 collegecredits ja behöver för att få tillbaka min deposition från Cultural Care.
åkte vid 3 hemifrån o kom hit vid 7.30pm.
Jag körde med en österrikare o 3 brasilianare i bilen, gick fort o vi hade kul!
Silver Bay i november 2009

Sen dess har vi ätit o träffat mer folk! Nu ska ja snart sova för ja är trött o imorrn är de full rulle hela dagen.
Delar rum med Zoe, från England. Hon verkar trevlig :)
Näe, gonatt!!
41 dagar kvar va?

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Är du alltid privatchaufför åt aupairer? Ha en trevlig helg och kör lugnt hem.

2010-04-10 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0