Lite efter.

Hej där! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, har ju varit på semester i helgen o sen har man snabbt kommit in i denna röriga vardag igen.. Men kom på att ja skrev ju ett inlägg på "resedagboken" när ja var på semester. La även upp en del bilder där eftersom de krånglar så här på bloggen. 
(se länken längst ner..)


Saker som hänt sen sist:

- Jag har fått vykort från carin, lätt, ellen, oscar o coffe :)
- Igår kväll skulle jag ta bilen downtown Naperville i ösregnet, åkte fel ett antal gånger o när ja väl tänkte åka hem igen så kom ja rätt! När ja sen skulle hem till huset igen så körde ja ju förstås fel igen.. Men som tur är kan man ta en massa olika vägar så ja kom hem ändå, bara de att de va en omväg. Kul hade ja iallafall! 
- Jag har fått mitt STORA paket hemifrån med posten! Så nu har ja mina saknade kläder o grejer här, o så pärlsocker förstås! 
- Idag har ja kokat kött (rostbiff eller något liknande) i 7 timmar i nån slags automatisk eldriven köttkokare. Slängde även i lite potatis o morötter o gjorde brunsås som nästan var lika god som pappas :) 
- Har idag börjat variera Rians konserter med en julskiva, börjar tröttna på "vi komma, vi komma"-som är hans favorit än så länge på den svenska skivan. 


Hoppas ni har fått en bra start på sommaren därhemma! Med student o allt sånt! 
Midsommar på fredag ju, undrar om regnet håller sig borta i år? 

Här är länken till Resedagboken, där ja kommer skriva ibland när ja åker nånstans:

http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=173063&section=blog&entryId=2128595&journeyId=295656

(Förmodligen kommer inte länken att funka så markera texten, högerklicka, kopiera o klistra in i webfönstret o sök :)
om det inte funkar går ni in på www.resedagboken.se o söker på: miiamaria )

Kram o gonatt! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

firar ni midsommar?!

2009-06-18 @ 16:29:04
Postat av: Ludde

Äntligen lite update!! Väntar ju varje dag på att få läsa något mer spännande ;)

2009-06-19 @ 09:48:03
URL: http://toteblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0