Ikapp med verkligheten!

Måndag 1 Juni

Tjohoo! Nu är de måndag o jag skriver om måndag! Jag är ikapp med verkligheten o nu kommer förhoppningsvis denna blogg blir roligare att läsa eftersom jag skriver i nutid :) ska försöka lägga in lite mer bilder också :)

Inatt vaknade jag av att det regnande, likaså imorse. Skjutsade Aidan till skolan. Gavin hade fortfarande huvudvärk o åkte med Heather lite senare. 
Jag tog med Rian i barnvagnen o gick ut på en promenad när regnet slutat. Han har ju bara gympaskor grabben så lite svårt o va ute i det våta gräset. När vi kom hem var de dags för ett bad. Rian gillar att bada med alla sina bokstäver o att leka med bubblorna. Idag vågade han till o med luta huvudet bakåt i vattnet, kanon! 
Han ville även frivilligt borsta tänderna hur länge som helst, allt funkar bara man har svampbob fyrkant på tandborsten! 

När Rian hade sin nap satt jag ute på altanen i solen, på bara några sekunder öppnar sig himlen o regnet vräker ner! Åskan kommer o blixtarna far! Senare kom också haglet! 
Chicago är verkligen en stad med varierande väder o svettig värme! 

Eftermiddagen har spenderats med lek o hela huset fullt av grannungar. Rian o jag har kollat på Curious George (Nicke Nyfiken)  i källaren också, Nu på kvällen har Heather vart nere i centrum för att va med på någon samling där dom visade löpteknik. 

Nyss kom hon hem med glass från McDonalds :) Icecream Sundae, yammi! :) Känns som att jag lär känna pojkarna bättre nu mer för varje dag, kul! :) 
Imorse va ja riktigt lipig men kvällen har vart riktigt bra! Imorrn är det pojkarnas sista riktiga dag i skolan o på onsdag går de bara i skolan 2 timmar, sen äre sommarlov! :) inga mer tidiga stressiga mornar! jippi! :) 

Nu äre sängen som gäller! 
Gomorron Sverige! 

Kommentarer
Postat av: Nea

Godmorgon Chicago om ca tre timmar:D

2009-06-02 @ 11:04:39
Postat av: Pauline

Kul du är ikapp:). Men lite fel av dej, det har varit jätteroligt att läsa tidigare med, bara det att det varit så mkt att det tagit tid sån tid att läsa så man typ glömt bort att kommentera.

Skönt med sommarlov! Ta hand om dej!

2009-06-02 @ 23:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0