Music Maestro!

Tisdag idag då, sista ordentliga dagen i skolan för dom äldsta. Otroligt nog lyckades dom va så sena så jag fick köra dom till skolan o skriva in dom idag igen!! Skönt att de är slut på dom tidiga, stressiga morgnarna snart! 

De regnade inatt o imorse så jag o Rian har vart inne de mesta idag, gick ut på en promenad med honom i barnvagnen innan lunch. Han älskar att titta på träd, blommor, fåglar o bilar. Sen finns de en hel del med ekorrar här omkring som är kul att se med! Heather har jobbat hemifrån/åkt runt i Naperville o jobbat idag så hon har vart hemma ganska mycket. Det är lite jobbigt för Rian blir så "mammig" o vill bara springa efter Heather hela tiden. Fick distrahera honom nere i källaren så hon kunde åka hemifrån utan att han skulle bli helt förstörd. 
Känns som att vi sysselsätter dagarna en hel del med "potty-training" nu när vi satt igång ordentligt med de. Idag blev de peepee i pottan o godis till Rian. Hejja honom! 


Ikväll fick ja ännu en konsert av Rian i hans rum. Underbart roligt att se när han springer in o trycker på Play på cd-spelaren. Svenska barnsånger kommer ur högtalarna, grabben ler som en sol, sjunger på svenska o dansar o hoppar runt i rummet! 
Blir dock lite jobbigt när jag påminns om att ja lämnat kvar mina gullungar till kusiner hemma!!

Nu ska ja titta lite tv innan sovdags, imorrn är de upp tidigt för att ungarna för en gång skull ska komma i tid till skolan! Sista dagen på 12 veckor eller nåt!  Jippi!! 

Lägger upp lite fler bilder, om ni trycker på bilderna blir dom större (hoppas jag iaf) 
Kram gonatt! 

hm, de krånglar när ja ska ladda upp bilder.. får se om de funkar bättre imorrn.. :( tråkigt.. 




Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt med sommarlov. Vilken söt bild:). Första gången man ser vad gullig han är.

2009-06-04 @ 08:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0