dags för "semester"


Japp, imorrn är de dags för semester!  De är nämligen så att min värdmamma ska upp till Lake Michigan denna weekend för lite semester. Med sig har hon Rian (2åringen) o hans pappa. Eftersom Rian är med o dom vill ha hjälp med honom ibland måste ja också följa med. Har ingen aning om hur vi kommer bo eller vad vi ska göra men tar de som de kommer! :)

Hoppas på sol, värme o en rolig helg! åker imorrn (torsdag) o kommer nog hem på söndag om allt går som de ska. Dom stora pojkarna är hos sin pappa. 


Igår var en bra dag!:

* jag fick paket med posten av min underbara Nea 
* Loggade in på Swedbank o blev glatt överraskad över att ja fått tillbaka på skatten! (redan?)
* jag testade Heathers cykel o va ute o cyklade i 3kvart, sen testa ja även cross-trainern i källaren, -den va bra dammig!
* Jag åt havregrynsgröt till frukost o de va gott! (här blandar man en påses innehåll med vatten o kör i mikron 1 minut så har man gröt med äpplebitar o kanelsmak sen..)



Får ja presentera...  

"The Potty"

On the potty, -just vaknat från tuppluren tror ja bestämt.. 


Nu äre dags att sova! Hunden ligger o snarkar o fiser i mitt rum, mysigt! 
Kram Kram!!



Kommentarer
Postat av: ellen

chena miia :) kan man få din adress? så man kan skicka brev o grejer kanske :) kram på dej

2009-06-14 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0