Photoshoot!

Ikväll har jag vart hemma ensam med barnen då min värdmamma jobbade och min värdpappa var inne i NYC.
Det passade ganska bra då jag tänkte ta kort på barnen som jag ska framkalla och sätta in i album och ramar som julklappar åt diverse folk.
MEN, det är fruktansvärt svårt att få mina 2 barn att se lika söta och gulliga ut på ett och samma kort alltså.
Puh, tog lång tid och mycket tålamod innan det iallafall blev några bra :)
Nu hör jag hur dom ligger och snarkar, haha dom försökte övertyga mig om att de inte skulle somna innan min värdpappa kom hem men de gick ju som de gick med de..
Några kort:
Me and Matthew
Me and Lexie!
Mattie, ia and Lexie
Nu är det dags att sova! imorrn blir det julklappsshopping med Camilla i Danbury Mall!
Gonatt gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nu bidde jag rörd...

2009-12-22 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0