It's beginning to look a lot like christmas...

everywhere I go....


Jaa, snön ligger på marken, granen står grön och grann i stugan, julkorten är färdigskrivna, julmusten inköpt och 4e ljuset tänt.
Vad är det då som fattas?? joo.. JULKLAPPAR!!

Jag har ju faktiskt inhandlat och även ksickat hem alla julklappar som skulle till Sverige.
Men då har vi ju de lilla problemet att jag har en till familj här att köpa julklappar till.
Det är även så att vi kommer fira jul med nästintill alla släktingar som det verkar nu. Så då är ju den stora frågan.. Vad ska jag köpa för något?
Ni får gärna komma med tips! Barnen är ju lätt att köpa till men inte mina värdföräldrar. Har ingen aning om vad dom kan vilja ha, känns som att dom redan har allt!
Ikväll jobbar min värdmamma natt och min värdpappa ska in till stan me Babo, Big C och Ahmed för "The real New York Steak" och en grabbkväll så här innan jul.
Så jag tänkte tvinga barnen till att le sina finaste leenden framför min kamera så att jag kan ge dom lite kort iallafall!
Nu måste jag iväg till posten och fixa lite! Hoppas ni har det bra i snö eller regn eller blask!
Vad ska ni göra i jul?

Kommentarer
Postat av: Jeb

Eller hur? Visst är presenter hopplöst! Jag fick dock lite tips idag från en vän till familjen som jag diskret frågade om råd. Efter hennes råd kommer jag att ge ett presentkort på 50dollar till en restaurang som föräldrarna kan gå till, under tiden att jag gratis passar deras lilla ängel där hemma. :D Och detta skall läggas i en söt behållare med kakor hade jag tänkt... Dan före dan före dan före doppardan!!! Julstress!!!

2009-12-22 @ 02:04:28
URL: http://jebyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0