Är de en vanlig dag???

Va är de för en dag? Är de en vanlig dag?
Neeej, de är ingen vanlig dag!
För de är faktiskt min 20-årsdag!
HURRA HURRA HURRA!
Jaaa, nu har jag haft fördelsedag i Sverige i 6 timmar så nu var de mer än dags att det blev "rätt" dag här i USA med!
Ska strax ta o sova en sväng, bredvid mig ligger kort o paket som ska öppnas så fort jag vaknar imorgon bitti! :) Jag gillar paket! :)
Annars har veckan varit rätt jobbig. Hemma med sjuka barn måndag o tisdag, Matthew spydde några gånger o Lexie mådde inte bra heller.
När väl Matt var frisk på tisdagen kom Nhan hem o börja spy, sen vare min tur, o Lexies, o Scotts... Härlig kväll vill ja lova! Älskar att de blir sån fin akustik i vårt hus också, verkligen!
Matt var ju frisk så han fick va springpojke o hämta vatten o annat.
Nhan, Scott o Lexie piggnade på sig under kvällen men ja höll på hela natten jag.
Därför sov ja nästan hela onsdagen också, de var skönt!!
Idag tog ja en nap men sen kom Matt hem med en kompis, dom ghade bara halv skoldag idag.
Jag o Lexie gjorde lite smycken, (dom har sååå mkt pyssel i alla affärer i detta land!) sen blev de läxor för båda kidsen. Nu på kvällen har ja tvättat.. Först barnens o sen min tvätt.. inte riktigt hunnit med det denna veckan.. O våran torktumlare är så långsam och dålig så det tar en evighet o få allt torrt. (finns inga andra torkmöjligheter i detta land verkar det som.. Alla mina stolar pryds redan av kläder...)
Men men, imorrn är det fredag! Det blir upp vid halv 7 o öppna paket, duscha o väcka barn. Fixa frulle o sen ska ja över till grannen o passa bebis halva dan! Ska bli skoj, Saknar ju min lilla "chunk" (Rian, 2år, i min förra familj) sååå mycket!
På kvällen är de inte riktigt bestämt än vad ja hittar på, bio eller Laserdome eller kanske bara glass? Får se hur trött jag är! :P
På lördag blir de iallafall IKEA, med Josefin!! :D O sen på kvällen släktmiddag med svenskinslag här i huset :) Tror de vankas Lamm eller Stek av nåt slag,  mums!
Nää nu slog klockan 00.00 här så nu är ja visst ingen teenager längre!
Hopp!
Dags o sova då så ja får öppna paket snart! :D
o förlåt än en gång för att ja är såååå dålig på att uppdatera! Det är hektiskt att vara au pair må ja lova! :)
Malin Strålman: Jag hörde ryktas att du var i staterna! Hur länge kommer du vara kvar? Skulle va jättekul o träffa dej! ge mig din mailadress! :D
Kram på er alla!!
o nu är de bara 20 dagar kvar till Julafton!
Jag har redan en färdigpyntad gran i huset tillsammans med tomtar, renar o ljus o annat. O i trädgården lyser granar, buskar o käppar för fullt! Myyys!

Kommentarer
Postat av: ellen

grattis miia :) vet inte om du fick mitt sms. hoppas allt är bra, det verkar ju så iaf, :) kram på dig

2009-12-06 @ 14:27:27
URL: http://ellenalmestal.blogg.se/
Postat av: Far o Mor

Hoppas födelsedagen blev bra!!! Kom paketet fram i tid? Tur att magsjukan var över före 20års dan.

2009-12-06 @ 15:25:24
Postat av: Britt

Vi vill gärna höra hur du har det, så fortsätt att skriva!

2009-12-07 @ 20:35:44
Postat av: Camilla

Fortsätt skriva, fortsätt skriva...

2009-12-08 @ 06:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0