update, senaste veckan!

Måndag

 

Idag skulle min LCC göra en knäoperation så därför kommer vi nog inte ha vårat "avslutningsmöte" förrän på fredag, men vi får se. Skönt att de börjar hända nåt iallafall! 

 

Tisdag

Idag var Heather hemma för de mesta så ja var lite småledig mest hela dagen. Efter lunch åkte Gavin o Aidan med sin pappa o jag vet inte riktigt men tror dom kommer vara borta tills söndag kväll eller liknande! 

 

Onsdag

Idag har ja spenderat mycket tid med Grandma Mary.

Eftersom Heathers bil låter konstigt ville hon inte ta den downtown så hon tog sin mammas bil imorse. Men sen hade Mary en tid med sin doktor så då bestämdes de att ja skulle skjutsa henne till Winfield. 

Så efter min o Rians enormt goda lunch (som idag bestod av potatis, ikeas svenska köttbullar, gräddsås, lingonsylt o lingondricka) åkte vi o plockade upp Mary o åkte vidare mot Winfield som ligger ungefär 40 min bort. Medan Mary var där åkte ja o Rian till ett Mcdonalds i närheten där vi åt glass o lekte i det stora "leklandet" dom har där. Lycka för honom! :D 

Hemåt bar de av o när vi släppt av Mary åkte vi vidare mot Eagle Park där vi lekte av oss lite mer samtidigt som vi sjöng Annie-låtar högt o inte så fint.

I parken blev ja också kär....

 

Min solstråle Rian!

 

I en HUND! :D han var mindre än min fot o tydligen 2 månader gammal. Mindre o sötare än en chiuahua. åå så sööt!

Nu är de dags att sova tror jag, känner mig inte de minsta trött o fullmånen lyser in genom min gardin, 

Hoppas ni har de bra därhemma i Sverige! Kan ni förstå att de redan är Augusti o att ja varit borta sen i april? 

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0