snabba puckar o full rulle!

På söndag 12.15 lyfter mitt flyg från O´hare. 
Det innebär att ja flyttar till Somers, New York. 

Förstår ni??
Ja flyttar om 2 dagar!!! Till en ny stat, en ny stad, en ny familj o en ny tidszon!! Hur konstigt är inte det??!

Konstigt att allt händer så snabbt när de gäller mig o mitt au pair liv, förra gången chockade ja ju alla underbara jobbarkompisar med att "ja flyttar till USA om 2 veckor"..

nu blir de istället chock för alla att ja flyttar om 2 dagar! 

Känns väldigt bra måste jag säga men jag tror bestämt att ja är mer nervös än när ja skulle lämna Sverige. Nu har jag ju vant mig vid livet i detta huset o så ska jag komma till en "normal" familj som är snäll.
Jag lämnar mina kompisar jag lärt känna här o flyttar till ett ställe där jag än en gång inte känner någon. 
Men min gamla klasskompis Camilla från Ophel bor ju 47 minuter bort enligt google maps :) KUL! 

Min "matchare" från New York-området ringde nyss o sa att hon skulle skicka flygbiljetten. Hon sa även att de finns en svensk LCC (kontaktperson) i närheten som även har en svensk au pair som hon skulle fixa ihop mig med. Tack säger jag :D 

Sååå nu är de väl dags att vara hemma ikväll o försöka trycka i mina tillhörigheter i mina väskor. (Köpte ju en till resväska förra veckan så nu ahr jag 2 iaf) 
Denna gången behöver ja ju inte fundera över vad jag ska ha med mig utan nu gäller de bara att få plats med allt!


Ni får gärna hålla tummarna än en gång för mej! Jag är NERVÖS! 
Kram!

Kommentarer
Postat av: storebror

haha gött! hoppas du får ta semester helgen v37 nu me då så du kan hänga me upp till chicago igen!

men nu får de ju bli en riktig NYC tripp me då. hade ja int räknat me. najs! :D

2009-08-22 @ 01:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0