Six Flags!

Idag har ja spenderat hela dagen på Six Flags, Great America!! såå kulo livsfraligt!! 
De är ett stort nöjesfält som ligger norr om Chicago. Som Liseberg fast STÖRRE, en vattenpark fanns det också!

Jag var där med Sandra C från Edsbyn, Karin från Falkenberg o även Karins mamma som var här från Sverige o hälsade på. Eftersom de var fler än vi som tänkt spendera dagen på sixflags var de massa, massa väntande!! 

vi glömde kameran i bilen så vi har inga bilder tyärr men ja tänkte lägga upp bilder från nätet o visa er va ja vågade åka för saker :) 
Adrenalin har ja fått så de räcker för ett tag iallafall! Vattenrutschkanor o bergodalbanor i olika former de är kul de! 

Nu har ja precis kommit hem o ska snart sova för imorrn är det måndag igen o en ny arbetsvecka! 
Imorrn börjar även min rematch så ni kan ju hålla tummarna för mig är ni snälla! :D 

Förresten.. nu är klockan 22.30 här o de är fortfarande 26 grader ute.. De har varit enormt varmt o kvavt idag o vi var lite småröda allihopa.. De kom även lite regn o åska. Skiftar snabbt!

Om ni inte kan vänta på mina bilder kan ni ju kika på Six Flags hemsida, de finns många härliga bergodalbanor minsann! 

http://www.sixflags.com/greatAmerica/rides/AllRides.aspx

(kopiera länken o sätt in i sökrutan.. )

Kram o gonatt! 
Grattis på födelsedagen Pauline!! Synd att ja inte kunde komma! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0