REMATCH!


Igår startade min Rematch på riktigt. De är då min ansökan läggs upp på servern o skickas ut till olika LCCer i landet. 
Dorte, som är "programdirektör" o sitter på huvudkontoret i Boston ringde mig o berättade lite om hur de kommer fungera osv.

Nyss ringde jag upp henne o frågade hur de gick o så vidare o då sa hon att ja är matchad med en familj i New Jersey. Hon hade precis skickat min ansökan till dom så jag skulle förbereda mig på att dom skulle ringa idag. Jag har inte fått deras ansökan så ja vet inget om dom mer än att dom bor där o att ja inte behöver vara "spädbarns-kvalificerad".

Är grymt nervös nu! De är mycket värre nu än vad de var när man satt hemma i Sverige o var matchad, kanske för att ja är hemma med Rian idag o vi snart ska till posten, affären osv. 
Men men, vi kan ju hålla tummarna för att familjen är bra, annars att ja får en ny matchning snart igen :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0