"on hold"

Nu har jag precis pratat med en snäll tjej på Boston-kontoret igen. 

Tidigare idag sa dom ju att familjen jag var matchad med skulle ringa men de har dom inte gjort. Deras ansökan har heller inte kommit till min sida. 

Tjejen gick in o tittade på familjens sida o såg att dom håller på o kollar på 2 ansökningar samtidigt. Därför är min "on hold" o det är därför jag inte kan se deras ansökan på min sida. 

Men hon skulle skicka ett meddelande till "matcharen" i New Jersey o berätta att familjen inte ringt mig o om dom inte irngt mig imorrn måste dom "släppa lös" min ansökan.

Hon skulle även ringa min "matchare" på Bostonkontoret o berätta att de inte ringt. Så nu får vi se vad som händer imorgon!

Nu äre film o kexchoklad som gäller! Ja o Rian har vart på stranden hela eftermiddagen så ja är trött!! 
Kram o gonatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0